Påske er alarmhøytid. Mange reiser vekk, og hus og leiligheter står tomme. Med alarm kan man slappe mer av heller være trygg på at det er noen som passer på huset når man reiser bort, sier Sanna Emtinger, markedssjef i Securitas Direct.
MK Bergen har laget kampanjen, som blant annet består av onlinemarkedsføring og radiokrimspottene «Regnet høljet ned» og «Vinden ulte». Spottene er produsert av Verdens Sterkeste Mann.
Trygghet skal være spenningsfritt. Vi håper flest mulig av nye og gamle alarmkunder finner frem påskekrimboken og nyter ferien, i stedet for å bekymre seg over hvordan det står til med boligen hjemme, sier tekstforfatter og kreatør Jon Hjørnevik i MK Bergen.
Kreativt team i MK: Kreatørene Jon Hjørnevik og Thomas Bråten, prosjektleder Eva Vinje og konsulent Svein Roger Selle.
Klikk neste-linken i medievinduet for å høre spottene.
f2f9934c-6a55-4a05-851d-da66bdb57fc7.mp3
7b312d4b-2a1a-41bc-a0d3-aa9793a0f115.mp3
Involverte byråer
MK Norway