To parker, dobbelt så moro

Arbeid av Recommended Norway

Årets kampanje for Kristiansand Dyrepark tar for seg deres største satsing på mange år, Badelandet.

Utfordringen for Recommended lå i at det ikke eksisterte noen bilder av det nye Badelandet, og fremdeles skulle denne nyheten være stoppeffekten for hele kampanjen. Det var også viktig for kunden at trekkplastre som Kaptein Sabeltann og dyrene ble tydlige i all kommunikasjon.

Kampanjen ble kjørt nasjonalt på print og radio. Annonsene ble satt med to påfølgende innrykk i samme trykksak slik at nyheten, Badelandet, kom tydligere frem.

I mediespilleren: Fire annonser og to radiospotter.

Recommended: Karolina R. Hogga, Kim Skarning Andersen, Jostein Syvertsen, Ronny Reisvold, Pål Gravdahl, Christian Bråthen-Nordland
Foto: BillyBonkers
Radioproduksjon: Sanden Media
Ansvarlig hos kunde: Roger Lian

Kommentarer

Doffen Trellevik

7 år, 7 måneder siden

Jeg vil si det er hakket skumlere å kaste vann på en løve, enn Kaptein Sabeltann! Men hvem ble sintest lurer jeg på?

Christian Bråthen-Nordland

Kreativ leder i S & B-N

7 år, 7 måneder siden

Det var verre med Terje.