Das Beste oder Nichts

Arbeid av Futatsu Industries

Sammen med Futatsu Industries utviklet Mercedes-Benz sin nye kampanje basert på Das Beste oder Nichts. Nå lanserer de dasbeste.no.

Etter å ha kjørt sin vellykkede merkevarekampanje i akkurat ett år, lanserer Mercedes-Benz nå sin dedikerte website for merkeambisjonen «Das Beste oder Nichts».

Salgs- og Markedssjef Christian Gottschalk forteller at kampanjen har løftet merket på mange viktige parametre og at tidspunktet nå har kommet for å gå bredere og tilføre kampanjen nye elementer.

- Vi har en målgruppe fra 35-40 og oppover, og det er derfor viktig å være til stede digitalt også. Denne websiten er en naturlig utvikling av tankegangen til «Das Beste».

- Vi vil fortsette å bygge kampanjen i flere medier på sikt. Men vi vil ta det et skritt av gangen når vi ser hva som fungerer eller ei. Å være best mulig tilstede mot den utvalgte målgruppen, er langt viktigere enn å være nok et merke med hastverk på Facebook, sier Gottschalk.

Futatsu Industries har utviklet idé og design, mens Online Media Group har stått for backend og implementering.

www.dasbeste.no

Kommentarer

Morten Halvorsen

Creative Director i Ming New York

7 år, 5 måneder siden

lavoppløslige bilder, kronglete meny, browseren hopper mellom å trenge scrollers og ikke, bruker man mindre en 15" skjerm ligger ting oppå hverandre.ser ut som dere skulle brukt noen dager til i testing.

Anders Gulbrandsen

7 år, 5 måneder siden

"Stuttgart er verdens mest forulykkede by"...ser ut som om noen burde ha brukt litt tid på å teste teksten også