Gjær det sjæl

Arbeid av Creuna

Et unikt bestillingssystem fra Dolly Dimple's lanseres i dag: Pizzabyggeren. Creuna har stått bak utvikling og design av løsningen.

Tidligere i juni lanserte Dolly Dimple’s ny meny. Men ny meny er ikke nok. Kjedens kunder ønsker valgfrihet, fleksibilitet, opplevelse, delaktighet og gode historier.
– Pizza må jo være den gøyeste maten som finnes i verden. Den er både gøy å lage og den er gøy å spise. Vi i Dolly Dimple’s har utrolig mange gode smaker å velge mellom. Men vi har også et stort antall kunder som komponerer sin egen pizza med våre ingredienser. Før har dette vært litt knotete og mer vanskelig en gøy. Dette har vi nå gjort noe med, sier teamleder i markedsavdelingen ved Dolly Dimple’s hovedkontor Cathrine Suttie.

Som ellers starter man i Pizzabyggeren med en bunn og tomatsaus. Deretter kan man velge ingredienser ved å dra ut skuffene i garnityrbenken.
– Når du er ferdig plinger du i bjellen og bestillingen sendes til valgt Dolly-restaurant. Som vanlig kan du velge mellom å hente pizzaen selv eller få den tilkjørt. Alle funksjoner som kundene våre er vandt til vil fremdeles være der, fortsetter Suttie.

Fjæs og kvitre. IT-konsulent og sjef for sosiale medier i kjeden, Thomas Skavhellen, er svært opptatt av alle de spennende mulighetene systemet byr på.
– Allerede nå kan man personifisere sine pizzaer ved å gi dem egne navn. På sikt vil man få også få muligheten til å gjøre sine venner misunnelig ved å dele pizzakjøpet på Twitter og Facebook, fortsetter Skavhellen.

Pizzabyggeren kommer også i iPhone-versjon så fort den er godkjent av App store. Pizzabyggeren er utviklet og designet av det digitale kommunikasjonsbyrået Creuna.

Du finner Pizzabyggeren på www.dolly.no.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.