Hverdagshelter

Grilstad hyller hverdagen i en ny kampanje som lanserer selskapets nye merke- og kommunikasjonsplattform.

17422 1fe97 original
17423 e5408 original

Grilstad er i full gang med en ny kampanje som lanserer Grilstads nye merke- og kommunikasjonsplattform: «En hyllest til hverdagen». DDB har laget kampanjen som omfatter utendørs, print, web, sosiale medier og med stor fokus i butikk.

Grilstads kjerneide er at folk skal få skikkelig god hverdagsmat, sier Camilla Bjørnhaug.

Vi snakker til folk flest-familier med en travel hverdag hvor det er henting og bringing, jobb, skole, matinnkjøp, kurs og trening. Grilstad er en del av denne hverdagen. Grilstad sine produkter byr på et hyggelig avbrekk og energi, og er en av flere ting som gjør at hverdagen faktisk går rundt.

Bjørnhaug konkluderer slik: Derfor ønsker vi å løfte fram vanlige folk og det gjør vi ved å hylle hverdagen.

Marketingsjef Ellen Damhaug Scheel hos Grilstad sier at hun er svært tilfreds med måten DDB har løst kampanjen som omfatter både merkevarebyggende løsninger og salgsutløsende løsninger i butikk.

I mediespilleren: To dobbeltannonser. Klikk plusstegnet for større visning.

Teamet:

Preben Moan (AD), Camilla Bjørnhaug (tekst), Elisabeth Holter- Schøyen (rådgiver), Joachim Bjørndahl (AD), Kenneth Lamond Johanssen (tekst), Torgrim Nærland (AD-assistent), Gorm Andresen (mac), Katrine Berget (prosjektleder) og Ester Conings Vanvik (rådgiver).

Fotograf: Sebastian Ludvigsen

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB