Best på imellom

I en ny kampanje for Snøfrisk forklares det hvor utmerket osten smaker mellom brødmat og annet pålegg.

18157 40a7e original
18158 7d7d7 original
18159 185d5 original
18160 e6d03 original
18161 d123d original
18163 4ffcf original
18164 69679 original
18166 1263c original
18167 f313b original
18168 21335 original
18169 de857 original
18170 b667e original

Snøfrisk har lenge vært posisjonert som en ingrediens som brukes i forbindelse med matlaging for å heve smaken. Ja, litt som Kremfløte, egentlig. Men vi har nå innsett at dette ikke er merkets viktigste rolle, uttaler Kategorisjef i OsteCompagniet, Marion Tviland.

Nei, for det viser seg faktisk at forbrukeren liker Snøfrisk best på brødskiva, og da gjerne sammen med annet pålegg. Vi så ganske enkelt at vi er best imellom.

Mellom Politihuset og Lompa. Og nettopp dette er det kampanjen spiller på. På steder der vi kan slippe imellom, minner vi om at Snøfrisk smaker godt, nettopp imellom. Dette kan være mellom andre reklameplakater, mellom to sanger i den redaksjonelle delen av radiosendingen, mellom tall og grafer på børssidene i avisen eller mellom helt bestemte steder i bybildet.

Animasjonsdepartementet har laget filmer, Både Og har stått for lyd og radio, JCDecaux har vært behjelpelige med nye flater innen utendørsmediet, mens MediaCom har plassert det hele på rett sted.



I mediespilleren finner du én film, elleve utendørs- og annonseløsninger og to radiospotter.

McCann:

Kjetill Nybø, Sigurd Solberg, Rune Tyvold, Kristin Kabbe, Kathrine Støre

Animasjonsdepartementet:

Martin Engh, Kristian Hammerstad, Jakob Thommesen, Devon Taylor (post)

Både Og:

Petter Jahre, Joachim Sandvik

JCDecaux:

Carina Musæus Moan

MediaCom:

Merethe Johannesen

Ansvarlig hos OsteCompagniet:

Marion Tviland

832a45df-fcb3-4948-b195-2bb57fad535a.mp3

18162-f72f3-original.mp3
Last ned

a5165693-7abe-47a5-87ff-f66c659d7925.mp3

18165-db216-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo