Best på imellom
I en ny kampanje for Snøfrisk forklares det hvor utmerket osten smaker mellom brødmat og annet pålegg.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Snøfrisk har lenge vært posisjonert som en ingrediens som brukes i forbindelse med matlaging for å heve smaken. Ja, litt som Kremfløte, egentlig. Men vi har nå innsett at dette ikke er merkets viktigste rolle, uttaler Kategorisjef i OsteCompagniet, Marion Tviland.
Nei, for det viser seg faktisk at forbrukeren liker Snøfrisk best på brødskiva, og da gjerne sammen med annet pålegg. Vi så ganske enkelt at vi er best imellom.
Mellom Politihuset og Lompa. Og nettopp dette er det kampanjen spiller på. På steder der vi kan slippe imellom, minner vi om at Snøfrisk smaker godt, nettopp imellom. Dette kan være mellom andre reklameplakater, mellom to sanger i den redaksjonelle delen av radiosendingen, mellom tall og grafer på børssidene i avisen eller mellom helt bestemte steder i bybildet.
Animasjonsdepartementet har laget filmer, Både Og har stått for lyd og radio, JCDecaux har vært behjelpelige med nye flater innen utendørsmediet, mens MediaCom har plassert det hele på rett sted.
I mediespilleren finner du én film, elleve utendørs- og annonseløsninger og to radiospotter.
McCann:
Kjetill Nybø, Sigurd Solberg, Rune Tyvold, Kristin Kabbe, Kathrine Støre
Animasjonsdepartementet:
Martin Engh, Kristian Hammerstad, Jakob Thommesen, Devon Taylor (post)
Både Og:
Petter Jahre, Joachim Sandvik
JCDecaux:
Carina Musæus Moan
MediaCom:
Merethe Johannesen
Ansvarlig hos OsteCompagniet:
Marion Tviland
832a45df-fcb3-4948-b195-2bb57fad535a.mp3
a5165693-7abe-47a5-87ff-f66c659d7925.mp3
Involverte byråer
McCann Oslo