Blind kjærlighet

Arbeid av Creo og Carat Norge a.s

Hvis du er ihuga fotballtilhenger, og vil ha med deg hele Champions League, er løsningen å bytte til Viasat, ifølge en kampanje utviklet av Carat og Creo.

Kampanjen er et samarbeidsprosjekt mellom Carat og Creo. Pål Laukli har fotografert fotballsupportere, og med Verdens Sterkeste Mann tilbrakte teamet noen kalde morgentimer i Frognerparken, mens regissør Nicolai Cleve Broch dirigerte et kor med fotballfans. 

– Det skje noe eget, når medie- og reklamebyrået samarbeider så tett som vi har gjort her, sier Hans-Kristian Wergeland i Carat. I dette tilfellet betød det blant annet helsider på side 5, 7 og 9 i sportslegget til VG den dagen Champions League startet og hele det redaksjonelle innholdet handlet om dette.

I mediespilleren: Tre annonser og tre radiospotter.

Teamet bak kampanjen:
Rådgiver: Hans-Kristian Wergeland, Carat
Prosjektleder: Hilde Eitrem Hansen, Creo
Art Director: Eivind Solberg, Creo
Tekstforfatter: Petter Gulli, Carat

Fotograf: Pål Laukli

Produsent Verdens Sterkeste Mann: Frederik Horn
Regissør Verdens Sterkeste Mann: Nicolai Cleve Broch
Lyd Verdens Sterkeste Mann: Kjetil Røst Nilsen

Ansvarlig hos kunde: Emil Hagan/Therese Gundersen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.