Brenner for Snap Drive

Arbeid av BåL reklamebyrå

BåL klare med nytt konsept og de første løsningene for verkstedskjeden Snap Drive.

–– Snap Drive er pioneren blant de norske frittstående verkstedkjedene, sier markedssjef i Snap Drive, Robert Baumann.

–– Vi var først ute med «fast-fit»-konseptet, og har rendyrket dette. Nå, over 20 år etter, møter vi økende konkurranse, og nye EU-regelverk som omhandler garantier og originaldeler. Derfor blir det viktigere enn noen gang å fremstå tydelig. Fra undersøkelser vet vi likevel at folk flest stort sett er opptatt av å oppleve minst mulig plunder og heft når bilen må på verksted, og det er jo hele idéen og fundamentet til Snap Drive, avslutter han.

–– Valg av verksted er med dagens EU-tilpassede regelverk helt opp til bileieren selv helt uavhengig av alder og bilmerke sier konsulent i BåL, Bernt A Bakken.

–– Dette åpner enda flere muligheter for en frittstående spesialist som Snap Drive. Vi vil rett å slett få enda flere av Norges 2,2 millioner biler innom et Snap Drive-verksted. Det å posisjonere en ledende aktør ytterligere innenfor et marked i endring er en veldig spennende oppgave som krever tydelighet. Med det grunnlaget Snap Drive har, og et langsiktig perspektiv i merkebyggingen er dette en kunde vi gleder oss stort over, avslutter Bakken.

Snap Drive har 19 verksteder sentralt plassert i de største byene, og eies av Bertel O. Steen. Løsningene falt i første omgang på radio og helsides annonser (i mediespilleren er det to annonser og tre radiospotter).

Involverte:
BåL: Jan Ove kongsvik, Kristian Olsen, Eivind Lislevand og Bernt A Bakken
Snapdrive: Robert Baumann
Foto: Jens Haugen
Radioprod: Verdens Sterkeste Mann ved Frederik Horn, Martin Beyer-Olsen og Kjetil Røst Nilsen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.