Lottofestival påny

Arbeid av TRY

Under Lottofestivalen trekkes det ut en millionær hver eneste dag. Dette demonstrers bokstavelig talt i denne reklamefilmen signert Try reklamebyrå.

Lottofestivalen er Norsk Tippings største satsing for merkevaren Lotto i år. En stor kampanje på TV, radio, avis og nett skal sørge for stor oppslutning om festivalen.

I reklamefilmen, som starter på TV2 i disse dager, får vi se en gigantisk trekningsmaskin, delvis bygget i studio og delvis gjenskapt i 3D.

– Dette er nok et av de mest teknisk krevende prosjektene vi har vært borte i. All honnør til produksjonsselskap og etterarbeidsteamet, sier AD Karin Lund og tekstforfatter Øystein Halvorsen fra Try Reklamebyrå.

Millionær hver dag. Norsk Tipping, ved markedskoordinator Tove Kristin Liberg i spissen, har også stor tro på satsningen.

–– Vi er svært fornøyde med filmen som leverer på Lottos kjerneverdi: Drømmen om å bli Lotto-millionær. Under Lotto-festivalen kan du faktisk bli det hver dag, sier Liberg,

Etter hovedfilmen i mediespilleren kan du se en bakomfilm om hvordan innspillingen gikk til.

Team fra Try:
AD: Karin Lund
Tekst: Øystein Halvorsen
Prosjektleder: Cathrine Wennersten
Konsulent: Morten Polmar

Team fra Trøbbel:
Regi: Alexander Kayiambakis
Foto: Simon Hawken
Produsent: Hugo Hagemann Føsker
Produksjonsleder: Miriam Pedersen

Etterarbeid: Hocus Focus
Post-produsent: Lene Cathrine Albertsen
Klipp: Martin Stoltz
Visual fx/grading: Haavard Albertsen
Lyddesign: Preben Grieg-Halvorsen
3D: Tor Øra

Ansvarlig hos Norsk Tipping:
Tove Kristin Liberg
Marit Torseter

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.