Hjem, kjære hjem

Arbeid av TRY

Try har laget ny reklamefilm som skal fremme Telenors bredbåndspakke.

Bruken av internett og bredbånd er i stor utvikling, og vi er i den forbindelse vant til oppdateringer og nye versjoner av alt fra PC til iPhone og spillmaskiner.

– Alle er ikke klar over hvilke mulighetene en oppgradert versjon av Telenors bredbåndpakke byr på. Denne innsikten ligger til grunn for Telenors nye bredbåndsfilm rettet mot privatmarkedet, sier konsulent Trond Sandø i Try.

Try har laget filmen i samarbeid med produksjonsselskapet 4 1/2.

Klikk neste-pilen for å se filmen.

Se også filmen på YouTube (bedre bilde).

Involverte:
Teamet: Thorbjørn Ruud og Petter Bryde
Prosjektledelse/konsulent: Ulla Jacobsen og Trond Sandø
Fra kunde: Gro Haugen

4 1/2: Thomas Hilland og Magnus Castacane
Set-designer på produksjonen har vært David lee, som tidligere har jobbet på filmproduksjoner som «Batman», «Star Wars», «X-Men» og «Mission Impossible»

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.