Myhre må styre

Ny Lotto-film fra Try og Norsk Tipping.

15914 74122 original

«Lotto-millionærer er ikke som andre millionærer» er et av Norgeshistoriens lengstlevende reklamekonsept. Nå er Try og Norsk Tipping ute med den 46. reklamefilmen i serien. Marius Holst har hatt regien, og denne gangen foregår filmen i et borettslag et eller annet sted i Norge.

Det sier seg jo selv at mange av de «opplagte» ideene er gjort, men det er fortsatt mulig å finne nye vrier på Lotto-konseptet. Så får vi håpe at folk liker denne vrien vi ser i filmen som har fått navnet «Valget», sier det kreative teamet Karin Lund og Øystein Halvorsen i Try reklamebyrå.

Vi har en lang historie med mange godt likte Lotto-filmer, så vi blir aldri helt kvitt følelsen av å konstant måtte hoppe etter Wirkola hver gang vi slipper en ny Lotto-film. Denne filmen er folkelig, lun og vi håper den har et snakkispotensial, sier Tove Kristin Liberg i Norsk Tipping.

I løpet av noen dager vil det også lanseres en egen nettaktivitet hvor du kan lage din egen mini-valgkampanje (mens du venter på å bli Lotto-millionær) med mulighet for spredning via sosiale medier.

Team fra Try:

AD: Karin Lund

Tekstforfatter: Øystein Halvorsen

Prosjektleder: Cathrine Wennersten

Konsulent: Morten Polmar

Team fra 4 ½

Regi: Marius Holst

Produksjonsleder: Mette Waage

Produsent: Magnus Castacrane

SFX: Gimpville v/ Torgeir Sanders

Production designer: Kristine Wilhelmsen

Ansvarlig hos Norsk Tipping:

Tove Kristin Liberg

Marit Torseter

Rita Helgesen

Involverte byråer

Frame

TRY