Blomster med baktanker

Arbeid av

Ludens står bak det nye filmkonseptet for blomsterkjeden Interflora. Kampanjen skal gi blomstergiverne mange fordeler tilbake.

Filmene spiller på «what’s in it for me» for giverne av de flotteste blomsterbukettene, og viser til alle fordelene du kan oppnå ved å gi blomster til noen du har et eller annet forhold til. Filmene er produsert av Sheriff Company.
– I dag får du tak i blomster overalt og det er litt for enkelt å kjøpe med seg en halvvissen bukett fra bensinstasjonen. Vi ønsker å gi kred til de som gir de flotteste bukettene. Bestiller du en fin bukett fra Interflora, er det nettopp disse blomstene som vil bli den store snakkisen og gjøre deg til den mest populære i gata, sier kreatør Olav Flatøy.

Ludens står bak fire nye filmer for blomsterkjeden Interflora. To av disse lanseres allerede denne uken, mens de to andre kjøres i forbindelse med henholdsvis Valentines Day og morsdag.

Byrå: Ludens
Kreative: Christina Øverland-Engelsen, Olav Flatøy
Prosjektleder og konsulent: Hilde T. Lauritzen
Macdesigner: John Wahl

Produksjonsselskap: Sheriff Company
Regi: Eigil Langmark
Produsent: Guy Haddeland
Scenografi: Reinert Kiil
Foto: Petter Holmern

Kommentarer

Karl Nystøyl

Kreatør / Tekstforfatter i Los & Co

6 år, 11 måneder siden

Kanskje enda bedre sånn?
http://www.youtube.com/watch?v=LKuPgqE8fXE