Anna Anka gjør en god deal

Arbeid av TRY

Coop Prix, Try og Anna Anka tar  «God deal»-konseptet et glamorøst skritt videre.

Lavpriskonseptet «Smil – du har gjort en god deal» har vært en suksess for Coop Prix, ifølge Try. Nå kommer neste kapittel i reklamekampanjen, og denne gang er det Anna Anka som har vært i butikken og handlet.

Selv Hollywood-fruer må ha mat, og Coop Prix gjør ingen unntak: Kjøper du en «god deal»-vare, får du med en annen på kjøpet.

Team fra Try:
AD: Karin Lund
Tekstforfatter: Øystein Halvorsen
Konsulent: Helge Gjertveit
Prosjektleder: Lise Schelvan

Ansvarlig hos Coop Prix: Jorun Thue og Kari Grothe Karlsen

Produksjon: Trøbbel
Regi: Steinar Borge
Produsent: Miriam Pedersen Eeg

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.