Åpner kranen med TV-offensiv

Arbeid av Dinamo

Dinamo vant på slutten av fjoråret byråkonkurransen om å tilrettelegge Comfort-Kjedens kommunikasjonsaktiviteter. Nå er de første resultatene av samarbeidet klare.

De nye reklmaefilmene har premiere i kveld. Konseptet heter «Rørleggeren i nærheten».

– Comfort-kjeden er blant landets største aktører med over 900 rørleggere. Rørleggerne er alle tilknyttet lokale medlemsbedrifter med egne butikker. Med denne kampanjen ønsker vi å forsterke oppfatningen om at vi ikke bare er store på baderom- og vvs-utstyr, men at vi også tilbyr rørleggertjenester til hele Norge. Samarbeidet mellom Dinamo og Comfort er veldig godt i gang, og det nye konseptet og de nye filmene har blitt svært godt mottatt i kjeden. Vi håper og tror både gamle og nye kunder vil gjøre det samme, sier Einar Evje, markedssjef i Comfort-kjeden.

Kreativt team: Henrik Sæther og Henrik Hagelsteen
AD-assistent: Kate Hagen
Rådgiver: Carl Bækken
Prosjektleder Anita Engen Hjelset
Byråprodusent: Tonje Østbye

Regi: Magnus Renfors
Produsent: Anna Persson, Hobby Film

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.