Både Og Kreativt Mesterskap #5

Arbeid av Både Og Radiobyrå

Kreativt Mesterskap (KM) er en radioreklamekonkurranse der reklamebyråer vederlagsfritt får produsert en radiokampanje for en av sine kunder

Kreativt Mesterskap (KM) er en radioreklamekonkurranse der reklamebyråer vederlagsfritt får produsert en radiokampanje for en av sine kunder. Hensikten med konkurransen er å stimulere til nyskapende radiokampanjer spesielt, og økt interesse og bruk av radio hos reklamebyråene generelt. Det er femte året på rad at konkurransen avholdes, og de ferdige bidragene trykkes på CD som siden blir distribuert til reklamebyråene til inspirasjon og misunnelse. Blant konkurransens 35 bidrag kan det nevnes at flere av dem senere ble tildelt Sølvmikk, og at SAS-kampanjen fra Dinamo vant prisen for Best bruk av radio i Gullmikken, samt Årets Radiokampanje.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.