Brenner kosebuksa

14.mars lanserte Bonnier det nye magasinet Stella. I lanseringsfilmen tar Stella et oppgjør med den tradisjonelle damebladkosen.

18234 e8c9f original

Da Bonnier gjorde det klart at Stella skulle differensiere seg fra den vanlige damebladkosen, var det et veldig spennende utgangspunkt for oss, sier rådgiver Marit Høvik Hartmann i McCann.

Vi ønsket å lage en annerledes film, både tøff og glamorøs, som gir innhold til Stellas pay-off «indre styrke, ytre stil».



Ublid sjebne.
Byrået ville appellere til kvinner som vet at kosekroken i sofaen ikke bringer deg videre her i livet.

Alle kvinner har en kosebukse man ikke vil bli sett død i, og vi lot den bli symbolet for koseblader som ber deg glemme verden utenfor. Stella vil heller oppfordre kvinner til å gjøre seg bemerket, og derfor lider kosebuksa en ublid skjebne i filmen, sier teamet Håvard Nærdal og Carina Laurhammer Lindberg.

Lanseringen av Stella er Bonniers største satsing i Norge.

Så langt er tilbakemeldingene mange og overveldende. Vi opplever stor respons i flere av våre kanaler som gir en god pekepinn på at magasinet flytter seg der ute, forteller markedsdirektør i Bonnier, Lise-Marie Vasbø.

Filmen kommuniserer helt riktig i forhold til målgruppen vår. Filmen overrasker på en elegant måte, og får Stella til å stå frem akkurat så annerledes og sterkt som magasinet er. Det har vært inspirerende å jobbe med McCann rundt utviklingen av Stella, og filmideen toppet et utrolig morsomt samarbeid.

Filmen er produsert av Øyedrops v/ regissør Joon Brandt.

Byrå: McCann

Team: Carina Laurhammer Lindberg (txt) og Håvard Wibye Nærdal (ad)

Rådgiver: Marit Høvik Hartmann

Prosjektleder: Carina Llado

Planner: Elisabeth Søråsen

Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen

Produksjonsselskap: Øyedrops

Regissør: Joon Brandt

Musikk: Marius Ergo

Ansvarlig hos kunde: Linn Skaalerud/Lise-Marie Vasbø/Gry Bjørhovde/Lene Vintervoll

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo