Hugin & Munin

Arbeid av TBWA\Oslo

Bakgrunn og målsetting for oppdraget/arbeidet:

Kampanjen, som består av print, web og utendørs, skal tydeliggjøre og synliggjøre Odin Forvaltnings profil og filosofi

Bakgrunn og målsetting for oppdraget/arbeidet: Kampanjen, som består av print, web og utendørs, skal tydeliggjøre og synliggjøre Odin Forvaltnings profil og filosofi. Logoen og navnet Odin bærer på vår felles nordiske kulturarv. Dette matcher vi med fotografier fra naturen vi er kjent for i Norden. Resultatet danner et godt bakteppe til å beskrive hvordan Odin, som en nordisk basert aktiv forvalter, jobber for å innfri kundenes forventninger om god avkastning over tid. Konsept/idé/strategi – Odin Forvaltning har en investeringsfilosofi som handler om grundig analyse og langsiktighet. Siden både navn og logo har sin opprinnelse i det norrøne, fant vi et visuelt element som både var relevant og iøynefallende, nemlig Odins ravner Hugin og Munin. Som kjent flyr disse ut i verden om morgenen, får med seg alt som skjer, høyt og lavt, og om kvelden setter de seg på Odins skuldre og forteller ham alt de vet.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.