Innfører begrepet «Nanotur»

Arbeid av

Kitchen er klar med ny kampanje for Norwegians nye miniferier.

Norwegian tilbyr nå noe de kaller Nanoturer: Små miniferier på ett eller to døgn tettpakket med opplevelser. Dette er ofte turer som gjøres på impuls med minimalt av planlegging.

Markedssjef I Norwegian Norge Kine Bergseth sier følgende:
– Målet med kampanjen er å inspirere folk til å reise på storbytur med oss, gjennom å vise hvor enkelt og billig det er. De kan være borte kort tid og oppleve mye. Folk kan reise til for eksempel Berlin, London eller Milano om morgenen en dag og dra hjem igjen sent neste kveld. Vi har tro på at Nanotur fort kan bli et innarbeidet begrep.

For å kommunisere Nanotur er det blant annet laget nye filmer og boards (i mediespilleren: To filmer, to boards).

Ansvarlige I Norwegian: Kine Bergseth, Kaia Furumo, Stine Steffensen-Børke.

Arbeidsgruppen I Kitchen: Eirik Stensrud, Thomas Askim, Christian Lauritzen, Espen Haugen, Christopher Einarsrud, Hilde Kilstad, Caroline Werring Otnes, Ronny Donberg og Rune Roalsvig.

Regissør: Sten Hellevig

Mediebyrå: Vizeum ved Kine Werenskiold, Laila Egeberg og TV-ansvarlig Tove Hennie

Kommentarer

Tore Woll

Kreativ Leder i LLOWBANK*

6 år, 8 måneder siden

Veldig fint! Lett å forstå, lett å like. Bra valg av en bra regissør. Bra jobba folkens!