Volkswagen Nyttekjøretøy har vært Norges mest solgte varebilmerke i flere år, og ønsket å løfte kommunikasjonen fra modellnivå til å styrke posisjonen til merkevaren “Volkswagen Nyttekjøretøy”.
Vi tok utgangspunkt i Volkswagens evne til å levere både kjøretøy og arbeidsplass i ett, og ønsker med denne profilkampanjen å vekke følelsene i en målgruppe som stort sett er vant til kommunikasjon av typen pris og funksjon.
4067-26030-original.pdf
176-e5b53-original.pdf
PDF, 6.551 MB
↓
Last ned
4068-7f305-original.pdf
207-97a1f-original.pdf
PDF, 7.867 MB
↓
Last ned
4069-f07dc-original.pdf
309-ca095-original.pdf
PDF, 12.4 MB
↓
Last ned
4071-2cd31-original.pdf
400-69ea4-original.pdf
PDF, 18.918 MB
↓
Last ned
4072-339be-original.pdf
466-deca9-original.pdf
PDF, 13.676 MB
↓
Last ned
Involverte byråer
TRY Apt