Norsk høst

Bakgrunn målsetning: Høstkampanje for matvarekjeden Meny der målet var å finne et uttrykk som forsterket det norske og ga assosiasjoner til ekte håndverk, natur og bondekultur

33741 f3505 original
33742 71d3f original
33743 15309 original

Bakgrunn målsetning:

Høstkampanje for matvarekjeden Meny der målet var å finne et uttrykk som forsterket det norske og ga assosiasjoner til ekte håndverk, natur og bondekultur.



Konsept ide strategi:

Gi butikkkjedens typografi ny utførelse i form av 20 cm høye bokstaver som er fysisk laget av en treskjærer og siden fotografert.

4942-9441c-original.pdf

957-431c1-original.pdf PDF, 1.676 MB
Last ned

4943-32d49-original.pdf

1966-87f47-original.pdf PDF, 1.347 MB
Last ned

4267-91abe-original.pdf

3454-f140c-original.pdf PDF, 1.676 MB
Last ned

Involverte byråer

47602 a5af7 original

Ernö