Skiforeningen

Arbeid av Ernö

Annonser:
Det overordnede kommunikasjonsmålet til Skiforeningen er å knytte de gode Markaopplevelsene tettere til Skiforeningen - og gjennom dette nå det forretningsmessige målet på 65 000 medlemmer innen 2013

Annonser: Det overordnede kommunikasjonsmålet til Skiforeningen er å knytte de gode Markaopplevelsene tettere til Skiforeningen - og gjennom dette nå det forretningsmessige målet på 65 000 medlemmer innen 2013. Kampanjen består av profilannonser og 2 aktiviteter som vi har kalt Finn og Vinn og Til og Fra. Finn og Vinn: Finn og Vinn er navnet på en aktivitet der to nye telt ble satt opp og gjemt i henholdsvis Nordmarka og Lillomarka. Det ble lagt ut nye spor hver dag på Skiforeningens facebooksider, slik at folk kunne finne - og vinne - teltene. Motivet bak Finn og Vinn var å aktivisere barnefamilier i høstferien, og ikke minst sparke i gang Skiforeningens facebooksatsning. Til og Fra: Tanken bak dette var å få folk til å gi bort et medlemsskap i Skiforeningen som julegave. Det ble laget store og små annonser. I tillegg var Skiforeningen til stede under reåpningen av Holmenkollbanen 6. desember, hvor det ble delt ut solbærtoddy og Kvikk Lunsj til reisende.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.