Ute i kulden

Arbeid av Bates

Ikke alle produkter kommer inn i varmen hos Vitusapotek.

Det er budskapet i den nye profilfilmen som vi slipper i disse dager. Apotekkjeden erklærer det som mål å sørge for trygg og sikker bruk av legemidler og andre helse- og velværerelaterte produkter.
– Vi kontrollerer alle ingrediensene i nye produkter vi tar inn. Noen ganger er vi strengere enn norsk regelverk, forteller Hanne Andresen, som er direktør for fag og kvalitet i Vitusapotek.

– Vi gjennomgår nøye at påstandene som benyttes om produktene kan dokumenteres og at dokumentasjonen er god nok.

Markedskommunikasjon som bekrefter. – Vi ser at apotekene for mange fortsatt fremstår som generiske, og det er dette vi nå har jobbet med å forandre. Vi har derfor også jobbet med å utvikle et tydeligere grafisk uttrykk som kommer til å dukke opp både i våre apotek og i media de nærmeste ukene, sier Andresen.

Med Bates på laget. Vitusapotek-kjeden er eid av Norsk Medisinaldepot AS (NMD), landets største leverandør av legemidler og helserelaterte produkter.
– Vi har vært mange involverte i denne prosessen og vi har hatt et godt team med oss fra Bates, sier kommersiell direktør i NMD, Janicke Ruud Nielsen.

– Det er veldig godt å presentere en ny profilfilm som virkelig viser frem det vi er aller mest stolte av internt, nemlig den gode kvaliteten vi har i alle ledd av vår organisasjon.

Byrå: Bates United
Tekstforfatter: Petter Andersen
AD: Lars Holt
Konsulent: Roy Erik Hansen/Tor Anton Bjørge
Prosjektleder: Line Meidell
Byråprodusent: Steve St. Peter

Produksjon:
Prosuksjonsselskap: Motion Blur
Regi: Roenberg (Joachim Rønning og Espen Sandberg)
Produsent: Ola Narum Berg
Foto: Gaute Gunnari
Musikkstyling: Wife

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.