Pedagogisk moro

Try innledet påsken med et eget parkerings-quiz for Trafikketaten.

15229 64d18 original
15230 4dc2d original
15231 83956 original
15232 1ba7e original
15233 7ec2f original
15234 7c04b original

I årets kampanje for Trafikketaten, som foregikk like før påske, forsøkte man å nå alle som kjører bil og parkerer i Oslo. Felles for mange av disse er at de skjønner at man ikke bør feilparkere, men de gjør det likevel fra tid til annen. De som «bare skal» et eller annet.

Årets kampanje viste hvor mange som faktisk kan bli berørt av en feilparkering. Dette det ble gjort på en folkelig og humorsitisk måte gjennom ulike boards med «Trafikk-quiz». Det ble også kjørt en serie med annonser i Aftenposten. Kampanjen gikk fra søndag 10. april til onsdag 20. april.

Team kampanje for Trafikketaten:

AD: Karin Lund

Tekstforfatter: Øystein Halvorsen

Mac-designer: Ole Jacob Bøe Skattum

Konsulent: Arne Eggen

Prosjektleder: Diana Jandl

Kunde: Kari Eliassen, kommunikasjonsdirektør

Involverte byråer

Frame

TRY