Full oversikt

DDB Oslo er ute med en ny kampanje for Peugeot. Denne gangen er det crossoveren 3008 som frontes.

18133 c9b34 original
18134 51647 original
18135 e26fc original

Peugeot 3008 har egenskaper som gjør alle små og store farer langs veien mer synlige, forteller rådgiver Yngve Holtberget i DDB Oslo.

Du sitter høyere enn i vanlige biler, det store glasstaket skaper perfekte lysforhold i kupeen og frontruten har et stort areal som gjør sikten god, også til siden. I tillegg er bilen utstyrt med Head- up- display (en liten skjerm som kommer opp fra dashbordet rett foran føreren), så man slipper å ta blikket fra veien.

Kampanjen er i disse dager å se i landets største aviser og på nett.

Involverte:

Kunde: Peugeot Norge v/ Christian Gottschalk, Lars Ruud, May Britt Finseth

AD: Anders Foss

Tekst: Frank Nystuen

Rådgiver: Ynge Holtberget

Prosjektleder: Ann-Cathrin Sved

Foto: Glenn Røkeberg

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB