Her er Solo-filmene

Arbeid av TRY

De fleste har sikkert fått med seg Solo-fremstøtet i LA med billboards på Sunset Strip, tvitring fra Paris Hilton og smaksprøver til nysgjerrige amerikanere. Her ser du filmen som viser noe av det som skjedde.

På TVN og TV3 har det også blitt vist kortere versjoner av filmen som oppfordret Solo-fans til å overbevise enda flere amerikanere ved å lage sine egne boards. På solo.no har over 150.000 brukere fra 130 land vært innom og laget over 15.000 boards. Disse har blitt vist på en digital storskjerm midt i Hollywood.

Selv om denne delen av kampanjen nå er over, kan du fortsatt se mange av de kreative boardsene på solo.no.

– Et fantastisk morsomt prosjekt å være med på, sier regissør Lasse Gretland og legger til:

– Og når vi først var i Hollywood måtte vi jo lage en liten Hollywood-film også, og henviser til den lille novellefilmen som ligger sist i mediespilleren.

Om noen uker fortsetter kampanjen for å gjøre Solo til «Soon to be world famous».

– Vi nordmenn vet jo at Solo er verdens beste brus. Nå er det på tide at resten av verden får opp øynene også. Og ikke bare amerikanere, sier Joakim Sande, uten å avsløre noe mer om hva som venter.

Team Try/Apt:
AD: Dennis Tönnkvist og Karin Lund
Tekst: Bjørnar Buxrud og Øystein Halvorsen
Konsulenter: Kristian Bye og Eivind Moe
Prosjektledere: Monica Rosengren og Cecilie Thue
Design: Rickard Roslund og Alexander Pope
Flash: Pål Smitt-Amundsen
3D: Eirik Huuse

Regissør: Lasse Gretland
Produsent: Jil Hardin, Source Pictures
Fotograf: Kristoffer Archetti
Klipper: Henrik Berge
Etterarbeid: Hocus Focus

Magnum PR:
Magnus Rønningen, Hanne McBride og Lars Skjegstad

Ansvarlige hos Ringnes:
Joakim Sande, Karine Hofseth Thorsen og Anders Røed

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.