Klar for alt med Imsdal
I løpet av våren skal Imsdal lansere sitt kommunikasjonskonsept «Får kroppen nok vann er du klar for alt» utviklet i samarbeid med McCann. Først ut er en reklamefilm.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Med det nye konseptet skal vi ivareta dagens sterke posisjon, samtidig som vi skal flytte Imsdal slik at det handler mer om hva Imsdal gjør for deg, sier Christine Nygaard-Andersen, merkevaresjef for Imsdal.
«Klar for alt» er først og fremst en positiv holdning til livet som handler om å være klar når små og store muligheter byr seg, fortsetter hun.
Feelgood-film. Vi har prøvd å gjenskape godfølelsen av de dagene du bare går ut døra uten planer, sola skinner, du tar ting på sparket og er klar for alt. Det ene tar det andre, og før du vet ordet av det har du hatt den beste dagen ever, forklarer McCann-teamet.
«Klar for alt» er et konsept som innbyr til å utfordre og invitere folk med i kommunikasjonen, og det kommer vi til å gjøre innen veldig kort tid. Så følg med og vær klar for alt, avslutter teamet
Ansvarlig hos kunde: Christine Nygaard-Andersen og Joakim Sande
Byrå: McCann
Kreativt team: Tone Humblen og Robert Radoli
Rådgiver: Terje Banken
Planner: Elisabeth Søråsen
Prosjektleder: Mirka Härkönen
Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen
Produksjonsbyrå: Fantefilm
Regissør: Martin Werner
Produsent: Magne Lyngner
Musikk: The Jezabels «Easy to love»
Involverte byråer
McCann Oslo