Kontor i lufta
Norwegian er første flyselskap i Europa med trådløst nett om bord i flyene sine. Kitchen har fått oppgaven med å formidle nettopp det.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
De aller fleste reisende, spesielt de som reiser i jobbsammenheng, synes det er en stor fordel å kunne være koblet opp mot nettet mens de flyr.
Vi har laget en kampanje som er rettet mot de som flyr i jobben hvor vi spiller på effektivitet, hastighet og dynamikk. Flyr du med Norwegian er det nesten som om du har kontoret med deg opp i luften. Hvis du ikke er tannlege, da, uttaler tekstforfatter I Kitchen, Christian Hygen om tanken bak kampanjen.
I snitt logger 50 prosent av alle passasjerer seg på WiFi når dette finnes og på utvalgte flighter har bruken vært så høy som opp mot 80 prosent.
WiFi om bord gjør at man blir mer effektiv og kan bruke tiden om bord på en annen måte enn tidligere. Vi håper at denne kampanjen, hjelper med å bygge kjennskap om denne fantastiske tjenesten. Og at Norwegian er Europas første flyselskap med WiFi om bord beviser hvordan Norwegian fokuserer på innovasjon i vår bransje, sier markedssjef I Norge Kine Bergseth.
Ansvarlige I Norwegian:
Markedssjef Kine Bergseth
Markedskoordinator Kaia Furumo
Markedsdirektør Stine Steffensen-Børke
Arbeidsgruppen I Kitchen:
AD Per Erik Jarl
Tekstforfatter Christian Hygen
AD-ass: Håkon Stensholt
Mac'er: Ronny Donberg
Prosjektleder: Hilde Kilstad
Planner: Sten Bråthen
Konsulent: Rune Roalsvig
Fotograf: Rune Kongsro
Involverte byråer
Publicis Kitchen