Vi leker med tallene i den nye visuelle profilen til K+W, sier Snorre Seim, designer og AD i Creo.
2. mai startet markedsføringskampanjen, der K+W synliggjør sin nye visuelle profil. De begynner med fem helsider i Dagens Næringsliv, der de karakteristiske tallene tydelig står fram.
Kunden velger et konsept som skiller seg fra de andre aktørene i bransjen. Det er overraskende at ingen i bransjen har satset på dette før, sier Seim.
Hva er vel mer tydelig i kommunikasjonen for et revisjonsselskap enn tall?
Bakgrunnen for at Kjelstrup & Wiggen starter omprofileringsarbeidet er at selskapet ønsker videre vekst, men ser at kjennskap må øke for å få dette til dette i konkurransen med andre aktører som er relativt like. Samtidig passer dette godt sammen med endringer i revisjonsloven som trådte i kraft 1. mai 2011. Nå er ikke selskaper med omsetning under fem millioner kroner lenger revisjonspliktige.
Teamet i Creo består av:
Konsulent: Kjell Rakkenes?Prosjektleder: Una Mogstad Solbakken?Tekst: Magne Hilleren?Design/AD: Snorre Seim
AD: Kjell Bryngell
Webutvikling: Magnus Holder Bjørk/Vær så god
Involverte byråer
Creo