Leker med tall

I den nye visuelle profilen spiller tallene hovedrollen.

17774 68cfa original
17775 2002f original
17776 8bccb original
17777 8f353 original
17778 61b1c original
17779 c9886 original
17780 8fe2c original
17781 7198b original

Vi leker med tallene i den nye visuelle profilen til K+W, sier Snorre Seim, designer og AD i Creo.


2. mai startet markedsføringskampanjen, der K+W synliggjør sin nye visuelle profil. De begynner med fem helsider i Dagens Næringsliv, der de karakteristiske tallene tydelig står fram.
Kunden velger et konsept som skiller seg fra de andre aktørene i bransjen. Det er overraskende at ingen i bransjen har satset på dette før, sier Seim.


Hva er vel mer tydelig i kommunikasjonen for et revisjonsselskap enn tall?


Bakgrunnen for at Kjelstrup & Wiggen starter omprofileringsarbeidet er at selskapet ønsker videre vekst, men ser at kjennskap må øke for å få dette til dette i konkurransen med andre aktører som er relativt like. Samtidig passer dette godt sammen med endringer i revisjonsloven som trådte i kraft 1. mai 2011. Nå er ikke selskaper med omsetning under fem millioner kroner lenger revisjonspliktige.


Teamet i Creo består av:
Konsulent: Kjell Rakkenes?Prosjektleder: Una Mogstad Solbakken?Tekst: Magne Hilleren?Design/AD: Snorre Seim
AD: Kjell Bryngell


Webutvikling: Magnus Holder Bjørk/Vær så god

Involverte byråer

Creo