«1 time»-kampanjen handler om å sette fokus på alt du kan få ut av timen fra du har sjekket inn til flyet går. Vi vil forsøke å få de reisende til å tenke annerledes på det de opplever som kjedelig ventetid, det går faktisk an å tenke på det som tid du kan bruke på noe nyttig eller noe hyggelig. Så neste gang du reiser fra OSL håper vi du husker at det finnes tid du får. Nemlig 1 time som er din, forklarer teamet i Dinamo.
Kampanjen tas ut på OSLs interne flater samt radio og print.
I mediespilleren: Tre annonser, tre radiospotter.
Kreativt team: Hanne Martinsen og Victoria Marie Evensen
Kundeansvarlig: Christin Elvegård
Kreativ planner: John Rørdam
Prosjektleder: Ingunn Kristensen
Formgiver: Kate Hagen
Foto: Torkil Stavdal
Radioproduksjon: Verdens Sterkeste Mann og regissør Espen Nordal
5d63cb80-1a81-49fe-bac4-d2f0f7773a00.mp3
d2420425-6dae-46b2-9f6c-7275b4f76cdb.mp3
39685a4d-0d39-4f8f-9161-140c77ae9406.mp3
Involverte byråer
Dinamo AS