Innhold du bærer med deg
Hjemmet Mortensens nysatsting Alt for Damene er lansert. Kitchen står bak kampanjen.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Magasinet retter seg mot målgruppen kvinner 40+, skal gå litt mer i dybden og fortelle mer av historien. Stoffområdene er primært reportasjer og intervjuer i tillegg til mote, bolig, sunnhet og mat.
Kampanjen går i samtlige av Hjemmet Mortensens egne magasiner, i tillegg til helgemagasiner, utendørs og web.
Ansvarlig hos Kunde: Silje Gundersen og Nina Ellingsen
Kreativt team: Ole Henrik Stubberud (AD), Heidi Mittun-Kjos (AD) og Elin Dørum Bengtsson (tekst)
Formgiver: Hans-Marius Midtgarden
Prosjektleder: Jannicke Thoresen
Konsulent: Yvonne Waage
Foto: Massimo Leardini
Kjoledesign og typografi: Commando Group
Involverte byråer
Publicis Kitchen