Innhold du bærer med deg

Hjemmet Mortensens nysatsting Alt for Damene er lansert. Kitchen står bak kampanjen.

18773 2a7b1 original
18774 af38a original
18775 7f8e7 original

Magasinet retter seg mot målgruppen kvinner 40+, skal gå litt mer i dybden og fortelle mer av historien. Stoffområdene er primært reportasjer og intervjuer i tillegg til mote, bolig, sunnhet og mat.

Kampanjen går i samtlige av Hjemmet Mortensens egne magasiner, i tillegg til helgemagasiner, utendørs og web.

Ansvarlig hos Kunde: Silje Gundersen og Nina Ellingsen

Kreativt team: Ole Henrik Stubberud (AD), Heidi Mittun-Kjos (AD) og Elin Dørum Bengtsson (tekst)

Formgiver: Hans-Marius Midtgarden

Prosjektleder: Jannicke Thoresen

Konsulent: Yvonne Waage

Foto: Massimo Leardini

Kjoledesign og typografi: Commando Group

Involverte byråer

87152 b889b original

Publicis Kitchen