Innhold du bærer med deg

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Hjemmet Mortensens nysatsting Alt for Damene er lansert. Kitchen står bak kampanjen.

Magasinet retter seg mot målgruppen kvinner 40+, skal gå litt mer i dybden og fortelle mer av historien. Stoffområdene er primært reportasjer og intervjuer i tillegg til mote, bolig, sunnhet og mat.

Kampanjen går i samtlige av Hjemmet Mortensens egne magasiner, i tillegg til helgemagasiner, utendørs og web.

Ansvarlig hos Kunde: Silje Gundersen og Nina Ellingsen
Kreativt team: Ole Henrik Stubberud (AD), Heidi Mittun-Kjos (AD) og Elin Dørum Bengtsson (tekst)
Formgiver: Hans-Marius Midtgarden
Prosjektleder: Jannicke Thoresen
Konsulent: Yvonne Waage
Foto: Massimo Leardini
Kjoledesign og typografi: Commando Group

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.