Soft Flora i full blomst

Arbeid av Futatsu Industries

Den nye kampanjen til Mills DA er en storsatsning der både pakning og reklamen har fornyet seg.

Soft Flora presenteres som den naturlige plantemargarinen i den nye reklamefilmen der barn og oppvekst er hovedfokus.
– Soft Flora skal være et naturlig valg på brødskiven for hele familien. Målet med designendringen er helt enkelt å oppdatere forbrukers oppfattelse av Soft Flora. Samtlige varianter inneholder olje fra nordiske rapsplanter som er ekstra viktige for barn i vekst. For oss er det vesentlig å sikre at foreldre føler seg trygge når de velger produktet, sier produktsjef Sofia Hasselberg hos Mills DA.



Det er Futatsu Industries som har utviklet kampanjen. Med seg på laget har de internasjonalt anerkjente Thomas Hilland fra produksjonsselskapet 4 1/2 på regi. Team har vært Hedda Mjøen, Sonja Njølstad, Hågen Pettersen og Aris Theophilakis. Filmen ble til i en vakker norsk rapsåker ved Mjøsa i juni.

Mills DA satser stort på TV og i butikk med nye Soft Flora, og har også redesignet pakningene for å understreke innholdet av nordisk raps. I butikk har Mills DA satt i gang kundeaktiviteter med samme fokus.

– Naturlig sunnhet er Soft Floras styrke, og det synes vi kampanjen gir uttrykk for på en god måte, avslutter Hasselberg.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.