Tung rekruttering til Premier League

Arbeid av Acne Advertising

Med kampanjen «Oss fotballfans i mellom» sparker Komplett.no igang Premier League.

– Dette er mer enn kun en fin måte å selge produkter på: For Komplett handler det også om å forme bedriftskulturen på en god måte. Hos Komplett er det ikke bare hyggelige mennesker, men de som jobber der er også minst like fotballgale som de som ser på TV-sendingene, sier Lars-Go¨ran Uddman, prosjektleder hos Acne Advertising.

Bruker egne ansatte. TV2 satser stort på Premier League, og Komplett.no er hovedsponsor for 2011 og 2012. Tolv filmer, med aktører fra blant annet Kompletts egne ansatte, skal illustrere selskapets og nordmennenes kjærlighet til ligaen. De ansattes lidenskap for sporten er i hjertet av filmene.

– Svært mange av oss i Komplett-konsernet er genuint interesserte i engelsk fotball. Vi har det gøy sammen og spøker vennskapelig om klubbrivalisering mellom kolleger. Vi håper dette kommer fram i reklamefilmene. Forhåpentligvis får seerne en feel good-følelse når vi ruller igang, sier Kompletts administrerende direktør Anton Hagberg.

Regissør: Susanne Falkum Løvik, Babusjka
Creative Director: Erik Bergqvist, Acne Advertising Operativ
Prosjektleder: Sofie Holmström, Acne Advertising
Prosjektleder: Lars-Göran Uddman, Acne Advertising
Produsent: Mads Astrup Rønning, Babusjka
Oppdragsgiver: Bjørn Henning Rørvik, Komplett

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.