Med takknemlighet som tema

Arbeid av DIST Creative

I forbindelse med åpningen av T.G.I. Friday's restaurant nummer fem i Oslo sentrum har Dist Creative valgt å bruke takknemlighet som tema.

I samarbeid med Clarion og P4 ønsker TGi Friday's at så mange mennesker som mulig engasjerer seg i å takke noen som fortjener det. Det er opprettet en egen hjemmeside (www.takkfor.no) og man kan delta via Facebook, twitre en takk merket #takkfor på Twitter eller dele sin takkehistorie med P4 ved å maile en takk til glede@p4.no.

Uansett hvordan man formidler sin takk er man med i trekningen om å delta på den store takkemiddagen 24. november (overnatting inkludert). Det eneste man skal huske er å oppgi hvem som skal takkes og hvorfor.

– Vi har alle mye å være takknemlige for. Og de aller fleste av oss skylder noen en takk. Dette har vi i T.G.I. Friday's tatt tak i sammen med DIST Creative som har utviklet kampanjen, sier Sven Hars, markedsdirektør i American Bistro Scandinavia.

På bildet: TGI Friday's-eier Jens Ulltveit-Moe og Petter Stordalen, som eier Nordic Choice Hotels, deltok i åpningen av TGI-restaurant nr. 5.

Kunde: TGI Friday's
Marketingbyrå: DIST Creative
Kundeansvarlig/konsulent: Gineline Kalleberg
Kreativt Konsept: Gineline Kalleberg og Martine Kveim
Konsulent: Nina Inberg
Konsulent: Thomas Moen
Event ansvarlig: JCP
Teamleder: Silje Sundt
Prosjektleder: Pål Andreas Gjersøe
Teknisk leverandør nettløsning: Stickybeat
Prosjektleder: Morgan Eriksson
Senior utvikler: Nisse Bryngfors
Samarbeidspartnere: P4 og Clarion Hotel

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.