Alle kan bli kanalsjef
Her er McCanns kampanje for TV2s web-TV, Sumo.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Der vanlig TV krever at man tilpasser seg et program spikret av noen andre, blir man sin egen kanalsjef med TV2 Sumo. Det er denne enkle forskjellen kampanjen tar tak i, ved å la en gjeng mer eller mindre oftest det siste naturtro brukere promotere sine egne sendeplaner. Siden en av brukerfordelene er at man nettopp ikke behøver å bestemme alt på forhånd, men kan tilpasse programmet til hva dagen måtte bringe, er også sendeplanene fulle av hvis og om og men, sier teamet i McCann.
Foruten inndragere på nett består kampanjen av film på TV 2s egne kanaler, radio, print og utendørs.
I mediespilleren: Fem filmer, én annonse, to utendørsboards og fem radiospotter.
Team i McCann:
Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen
Rådgiver: Jørgen W. Bjerke
Prosjektleder: Katrine Berget
AD: Torstein Greni
Formgiver: Rune Tyvold
Planner: David Prentell
Tekstforfatter: Stein Simonsen
Produksjonsselskap film: Bacon
Regissør: Kasper Wedendahl
Produsent: Magne Lyngner
Produksjonsselskap radio: Sagveien Resort
Regissør: Jonas Torgersen
Fotograf print og utendørs: Sebastian Ludvigsen
9bca5d8a-18cc-42ef-9233-ac599e9e13b7.mp3
1314ddc9-6ac1-4f58-9e2b-cca96bf36315.mp3
24ebad90-5d50-4729-93b9-437039196f46.mp3
63b8ffcd-8dbf-4bed-b0d9-0880e3b6b963.mp3
fafecb1e-c92f-4da2-8348-5537119581c0.mp3
Involverte byråer
McCann Oslo