Lady in Black
Profilfilm som skal styrke SpareBank1s posisjon som «rådgiverbanken» og at man kjenner kundene sine
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Nærheten til kundene er fordelen som trekkes fram i Kitchens nye film for Sparebank1. Filmene er regissert av danske Martin de Thurah som bla annet har musikkvideoer for Röyksopp og MEW på samvittigheten.
– Det har vært inspirerende å jobbe sammen med Martin. Han er både fantasifull og grundig på samme tid, sier tekstforfatter Christian Hygen.
– Vi er kjempefornøyd med å ha fått en både magisk og varm film, som vi håper vil skille seg ut i mengden og som formidler våre verdier på en god måte, sier markedsdirektør i SpareBank1, Tora Mellbye.
Kampanjen består av av en hovedfilm til bruk på TV og kino og fem produktfilmer. Det er også laget materiale for print og web.
Involverte i Kitchen: Per Erik Jarl, Christian Hygen, Rune Roalsvig, Caroline Werring Otnes, Ester Vanvik Conings, Sten Bråthen, Håkon Stensholt.
Involverte byråer
Publicis Kitchen