Litago skal være et lekent friminutt i hverdagen.
Litagos målgruppe er barnslige, men ikke barn. De er ungdommer og unge voksne med en tidlig utviket nostalgi til sin egen barndom. Nå er alt i ferd med å bli alvor, og da er Litago en billett tilbake til barndommen.
I 2011 ønsket vi å fokusere på to ting. La fansen leke sammen og la det analoge møte det digitale. Gjennom onlineaktiviteter som gav folk muligheten til å spille på lag eller mot hverandre i stedet for mot en maskin, skapte vi lekne møter fansen imellom og gjennom aktiviteter som Ku-tur og Ku-rodeo Live fikk de treffe sin elskede ku i den virkelig verden. Vi har krevd en del av målgruppen, men fått tifolds igjen. De har klikket, tastet, klamret seg fast til store kuer, gjemt små kuer, stått i kø, smakt, delt og moret seg, alt i tett samvær med merkevaren. Og de sprer stadig opplevelsene; vi startet på i underkant av 70 000 fans og endte året på over 115.000.
Involverte byråer
Los & Co
Good Morning Produksjonsselskap
Animasjonsdepartementet Produksjonsselskap