Meny

Arbeid av Ernö

Menys kommunikasjonsbehov spenner over mange budskap, målgrupper og flater i løpet av et år

Menys kommunikasjonsbehov spenner over mange budskap, målgrupper og flater i løpet av et år. I 2011 har Meny snakket om brød, frukt og grønt, sommer og grill, høst og lam, hverdag og fest, og mye mye mer. Og vi har snakket på epost, nett, mobil, TV, radio, print, kundeaviser, oppskrifshefter, bæreposer, t-skjorter og plakater. For å forene alle disse budskapene, på alle disse forskjellige flatene trengte vi "den røde tråden". Den fant vi gjennom å aktivisere vårt eget navn "Meny" og la dette bli en naturlig del av de sesongene og situasjonene kunden er opptatt av. På den måten har vi hittil fått både HverdagsMeny, JuleMeny, SommerMeny og HøstMeny, og vi ser ikke bort fra at det kan bli enda noen -Menyer til.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.