Sist Japp-reklamen rullet på TV var tilbake på 2000-tallet. Ifølge Freia og reklamebyrået SMFB er det på tide å skape litt liv rundt den populære sjokoladen igjen.
SMFB tok med seg Freia til Los Angeles. Filmene skal gå både i Norge og Sverige.
Japp er en merkevare som skiller seg ut fra resten av Freia-porteføljen. Opp igjennom tidene har Japp vært mer leken, spontan og ung i uttrykket enn mange andre Freia merker. Vi håper denne kampanjen vil være et gledelig gjensyn med Japp, sier Sølvi Grana Slotte, Senior Brand Manager hos Freia.
Team på jobben:
Byrå: SMFB
Tekst: Stig Bjølbakk
Art director: Carl-Erik Conforto
Grafisk designer: Fredrik Gunstad
Prosjektleder: Vibeke Wiedswang/Jannecke Østvold
Konsulent: Christian Steen
Hos Kunde: Sølvi Grana Slotte og Bjørn Kjetil Tønnessen
Produksjon: Camp David
Regi: Filip Engström
Produsent: Peter Kydd
Involverte byråer
SMFB