Tusen ord
(tekst)
Aktuelt byrå
MediaFront
Alle i Norge kjenner Statoil. Alle i Norge har en oppfatning av Statoil – av hva de gjør, og av konsekvensene av det de gjør.
Men Statoil har i liten grad delt hva de selv mener om egen virksomhet og egen fremtid. Diskusjonen har gått mellom politikere, organisasjoner, forskere og andre synsere – med egne agendaer og konklusjoner.
Tre år etter at Statoil sist snakket om kjernevirksomheten sin på reklameplass, var tiden inne for å drive noen kjepper i bakken. I mai 2011 valgte vi den mest tradisjonsrike løsningen vi kjenner – helsides long copy annonser – med plass til å formulere både anslag, argumenter og et resonnement i full bredde.
Statoil ga seg selv en tydelig stemme i den norske energidebatten. I en folkelig og underholdende form deler selskapet æren med mange for hva som er oppnådd til nå, og forklarer hvorfor virksomheten fortsatt er viktig - både for verdens, landets og leserens beste.
5237-777c9-original.pdf
5238-1b80e-original.pdf
5235-2b38f-original.pdf
5236-993e5-original.pdf
Involverte byråer
MediaFront