Følelsen av å være hjemme

Mitsubishi er ute med ny film for salgsvinneren ASX. Reklamebyrået MK har utviklet kampanjen. 4 1/2 har produsert filmen i Oslo og Barcelona.

15968 115b2 original

Mitsubishi ASX er en kompakt crossover, tilgjengelig med både to- og firehjuls drift. I 2011 ble det solgt hele 4194 ASX i Norge, noe som gjorde den til landets fjerde mest solgte bil og Mitsubishis største salgssuksess siden midten av 80-tallet.

Mitsubishi har opplevd eventyrlig suksess med ASX og konseptet «Hjemme. Overalt.» Konseptet handlet opprinnelig om hvordan ASX med sine kjøregenskaper er på hjemmebane uansett vær, terreng, kjøreforhold og årstid.

Da vi skulle videreutvikle «Hjemme. Overalt.» var det naturlig å se på hva dette innebærer for den enkelte ASX-sjåfør, og å gi konseptet et personlig preg, sier Einar Rustad Nilssen, Account Director i MK.

Filmen går på TV i februar og mars.

Disse føler seg Hjemme. Overalt:
Team hos MK: Armando Zuniga, Einar Rustad Nilssen, Anders Holm, Eva Vinje
4 1/2: Magnus Castracane, Martin Myhre, Mathias&Matias (regi)
Postproduksjon: Hocus Focus
Ansvarlig for Mitsubishi: Rune Gjerstad, Nina Elvestad

Involverte byråer

39028 2217e original

MK Norway