Ismagasinet i boks

Årets utgave av Istiden, Hennig-Olsen Is sitt eget magasin, er nå ute. Fundament i Kristiansand står bak.

15586 3cd6e original
15587 6052d original
15588 195c9 original
15589 9a169 original
15590 2fde8 original
15591 ae916 original
15592 2fa09 original
15593 969af original
15594 c6a6e original
15595 2c573 original
15596 ae558 original
15597 1d7e5 original

Visjonen til Hennig-Olsen Is visjon er å tilby Kremen av iskrem. Naturlige ingredienser, årelang erfaring, dyktige medarbeidere og solid håndverk er avgjørende for å få frem de beste iskremproduktene. Tema for årets konsept for Hennig-Olsen Is er tradisjon, råvarer og håndverk av ypperste kvalitet. Fundament og fotograf Øivind Haug har fått delta bak kulissene for å dokumentere hvem Hennig-Olsen Is er og hva som skiller dem ut som Norges beste iskremleverandør.

Magasinet er produsert på et tykt ubestrøket papir og med gullfolie på omslaget. I år lager byrået også en egen brosjyre tilpasset forbruker.

Team
Planner/tekst: Pål Gravdahl
AD: Christian Bråthen-Nordland
Prosjektleder/ferdiggjører: Jostein Syvertsen
Prosjektleder: Mette Vestberg Sørensen
Ferdiggjører: Finn Roger Opedal
Fotograf: Øivind Haug
Trykk: Bjorvand & Skarpodde
Kundeansvarlig: Chris Voss og Merete Haugå

Involverte byråer

Fundament Kommunikasjon