Ildsjeler skal engasjere nye lesere

Arbeid av Artell kommunikasjon AS

Tønsbergs Blad følger opp fjorårets kampanjesuksess og lanserer ny annonseserie med ildsjeler fra det lokale sports- og kulturlivet i Tønsberg-regionen.

Annonsene har vakt stor oppmerksomhet i regionen og hyller mennesker som i en mannsalder har nedlagt en stor innsats for lokalsamfunnet sitt.

–– Disse ildsjelene fortjener all ros og oppmerksomhet de kan få. Deres innsats innen for sport eller kultur, flere av dem gjennom mer enn 40 år, gjør at våre journalister har arrangementer å skrive om som både gleder og engasjerer vår lesere, sier administrerende direktør i Tønsbergs Blad, Øystein Hjørnevik.

Helårskampanje.
Annonsene skal kjøres som helsider i Tønsbergs Blad i vår, sommer og høst. Målet med annonsene er ytterligere å styrke avisens lokale profil. Artell kommunikasjon har hatt et nært samarbeid med Tønsbergs Blads markedsavdeling for å finne frem til de rette ildsjelene.

–– Lokalsamfunnene i regionen har vært saumfart fordi dette er folk som vanligvis ikke stikker seg frem. Men vi har likevel klart å finne frem til fem verdige kandidater. De nye annonsene har blitt knallfine, sier en fornøyd markedssjef i Tønsbergs Blad, Inger Marie Ellingsen.

–– Vi i Artell syns dette har vært et meget givende og spennende arbeid. Det er gøy å få jobbe nært med så flotte personligheter som disse ildsjelene er. Spesielt moro er det med ekteparet Else og Anton Saurdal som har stått på i 47 år for bygda si. Vi gleder oss til responsen fra markedet, sier teamet i Artell.

Teamet bak kampanjen:
Rådgiver Marianne Skaare
Tekstforfatter Henning Karlsen
AD Yngve Berge Hansen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.