Svane fyller 75

Arbeid av

Svane-madrassen har jubileum i 2012. I står bak kampanjen som feirer dette.

Svanen i svanemadrassenes logo er så sentral at det ble grunnideen til å formidle budskapet på en folkelig og varm måte. Kampanjen vil bli kjørt i hele 2012, i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland og Nederland.

Kampanjen omfatter et bredt spekter av virkemilder. Filmen vil gå på TV og i butikk, mens den støttes opp av messeaktiviteter, kataloger og annet salgsmateriell for forhandlere, in-store kampanjer, printannonsering og tiltak i digitale kanaler.

I mediespilleren: èn film og tre annonser.

Byrå: I&M
AD/Kreativ Leder: Per Paulsen
Design: Karen Storheim
Konsulent: Eldar Nevstad
Film: Pravda ved produsent Erik Schøien og regissør David Reiss-Andersen
Animasjon: Gimpville
Foto: BillyBonkers

Kommentarer

Per Paulsen

Strategisk rådgiver i I&M Kommunikasjon

5 år, 7 måneder siden

Selvsagt var det Gimpville sammen med Lars Erik Hansen som gjorde den flotte jobben med svanen for oss. Beklager:)