En enklere hverdag

Tele2 i Norge introduserer et nytt konsept: Nå skal mobiloperatøren forenkle folks hverdag.

17811 8b131 original
17812 97d54 original

Sammen med SMFB har Tele2 utviklet det nye reklamekonseptet «Hverdagen. Forenklet» som i første omgang har resultert i to nye filmer.

Norske forbrukere har helt siden 1995 opplevd at Tele2 har utfordret den norske telebransjen med lave priser og gode tilbud. Det skal vi fortsette med! Men i tillegg ønsker vi nå å gjøre et ærlig forsøk på å gjøre hverdagen til våre kunder litt enklere. I det siste halve året har vi jobbet hardt for å tilrettelegge for nettopp dette. Nå føler vi oss endelig klare til å fortelle om våre ambisjoner, forteller Axel Krabberød, sjef for Produkt- og markedsavdelingen i Tele2.

Tredje største leverandør.
Tele2 AB kjøpte i juli 2011 Network Norway, med merkevarene One Call og Lebara. Med over énc millioner kunder, er selskapet en klar nummer tre i det norske mobilmarkedet og den mest slagkraftige utfordreren til Telenor og NetCom.

Byråleder i SMFB, Christian Steen forteller at det nå er opp til Tele2 å levere på budskapet.

Telekom-reklame er like enkelt som det er vanskelig. Den store utfordringen er riktignok å faktisk levere på budskapet. Heldigvis vil Tele2 lansere flere nye og spennende servicekonsepter som støtter opp under det nye konseptet I tiden som kommer. Jeg gleder meg til en spennende fortsettelse, sier Steen.

Team fra SMFB:
AD: Carl-Erik Conforto
Tekst: Stig Bjølbakk
Formgiver: Fredrik Gunstad
Konsulent: Christian Steen
Prosjektleder: Henriette Valeur
Produksjonsselskap: Camp David
Regissør: Filip Engström
Produsent: Peter Kydd
Tele2 Norge:
Markedssjef: Marianne Orderud
Leder produkt og markedsavdeling: Axel Krabberød

Involverte byråer

22656 cabdf original

SMFB