Valgt av Maersk

Arbeid av

Det er viktig å ta de rette valgene i livet. Det vet Maersk Oil alt om.

Maersk Oil bruker mye ressurser på å velge ut de rette menneskene til ulike stillinger i selskapet. Og rette menneskene, hvem er det? Det er de menneskene som har tatt de rette valgene i sitt liv. Det er bare de rette menneskene som kan bli valgt av Maersk.

– Det er valgene våre som forteller hvem vi er. Det er det vi gjør, og ikke det vi sier som forteller hvem vi er. Våre evner og kunnskap hjelper oss bare til å ta de rette valgene. Og det gjelder ikke bare for mennesker, men også for selskaper, selv store energiselskaper, sier Egil Alv Andreassen, medansvarlig for kampanjen hos Fasett.

– Målinger som Dagens Næringsliv utførte under kampanjeperioden var svært gledelige, de hadde aldri sett så gode resultater noengang før. Det viser at nytenkning og kreativitet alltid betaler seg så lenge det er relevant, sier rådgiver Pål Hjorth Berge.

Tre mennesker. Kampanjen består av en kampanjeside, flere filmer og en rekke annonser der vi møter tre mennesker som er valgt av Maersk – og alle valgene Jan, Kristin og Simon har gjort som viser hvem de er.

Kampanjeside: http://www.valgtavmaersk.no

Lenke til filmene:
https://vimeo.com/36473878
https://vimeo.com/36473877
https://vimeo.com/36473876

Filmene er gjort i samarbeid med Chezville og regissør Arild Østin Ommundsen, fotograf er Marcel Leliënhof.

Ansvarlige hos Fasett er AD Kåre Mongstad, tekstforfatter Egil Alv Andreassen og Ad-ass Sturla Rødstøl, sammen med rådgiver Pål Hjorth Berge og prosjektleder Per Olav Haar. Ansvarlig hos Maersk Oil er Aina Bugge og Christer Hansen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.