Kampanjen som førte til søkerrekord

Arbeid av Ernö

I forrige uke ble det klart at Westerdals har satt søkerrekord med nær 1000 søkere på 160 plasser. Noe som også er en markant økning fra i fjor.

– En meget god dialog om strategier og budskap med vårt reklamebyrå Ernö har vært en viktig forutsetning for at årets opptakskampanje ble vellykket. Byråets vilje og evne til å finne kreative løsninger på tildels komplekse budskap, har vært veldig overbevisende, sier rektor Tom Kvisle.

Aldri ferdig med Westerdals. Kampanjen bestod av både generelle, studiespesifikke og skreddersydde budskap for print og nett. I tillegg ble det laget film for kino og butikkutstillinger i de nordiske hovedstedene i samarbeid med skolens elever.

– Det kan virke som om vi aldri blir ferdig med å presentere for Anse, Bård og Tom, sier Sindre Veseth Foss og Solum Waagsether, begge tidligere westerdøler.

Byrå: Ernö
Strategisk rådgiver: Henrik Øinæs Habberstad
Prosjektleder: Mette Løland
Formgiver: Knut-Ole Mathisen
AD: Sindre Veseth Foss, Trond Vestengen
Tekstforfatter: Ulrik Solum Waagsether, Dagmar Kollstrøm
Mediebyrå: Vizeum og Andreas Hauger
Kunde: Westerdals School of Communication
Ansvarlig hos kunde: Rektor Tom Kvisle og Siw Lerhaugen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.