Magiske adshels i Trondheim

Arbeid av HK Reklamebyrå

HK Reklamebyrå har laget kampanjen #minbydel for TrønderEnergi med 100 ulike adshels i Trondheim. Målet er å vise at energiselskapet er til stede overalt.

Byrået har sendt fotograf Øystein E. Hermstad høyt og lavt, hit og dit for å ta bilder ved 100 bussholdeplasser i byen. Teksten er tilpasset hver adresse og og plakatene er plassert i den respektive adshelkassen.

Byrået forklarer:

– Stiller du deg i riktig vinkel ved bussholdeplassene ser du at de går i ett med omgivelsene. Ganske fascinerende, og beskrivende for hvordan energiselskapet er til stede. Overalt.

Engasjerer publikum
. For å skape engasjement rundt kampanjen har byrået også laget en kampanjesiden www.tronderenergi.no/minbydel. Der oppfordrer de folk til å finne bussholdeplasser i sin del av byen, ta bilde og laste opp. De som gjør det er med i trekningen av dagspass til Pstereofestivalen.

Her, her og her kan du se løsningene «live».

Team
AD: Frank Trana
Tekst: Hanne Thoresen
Macer: Grethe Moe
Konsulent: Olav Svartøien
Prosjektleder: Monica Bjøringsøy
Kunde: TrønderEnergi v/ Eli Flakne

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.