Ikke for saueflokken

Arbeid av Bates

Jordan og Bates United lanserer annerledes kampanje for Jordan Individual tannbørster.

Kampanjen tar utgangspunkt i navnet «Individual», og at alle mennesker er forskjellige, med egen stil og smak. I kolleksjonen, som består av 20 ulike design, kan alle finne sin favoritt.

Men nå skal Jordan finne idéer til neste års kolleksjon. Annonser og utendørsreklame inspirert av gatemote sparker igang kampanjen i disse dager.

– Her har vi på forhånd matchet opp mennesker med årets kolleksjon for å inspirere forbruker til å finne tannbørsten som passer deres stil, samt dele sin egen stil i en konkurranse, sier teamet Katja Krogh og Lin Berge-Strømsheim.

Skandinavisk konkurranse. Man blir oppfordret til å delta i en stor skandinavisk konkurranse på individualbyjordan.com, og ved å sende inn et bilde av seg selv er man med i konkurransen om få sin unike stil som inspirasjon til design av neste års Jordan Individual-kolleksjon.

– Det er også inngått et strategisk samarbeid med noen av Norges beste bloggere, noe som skal øke engasjementet og trafikk inn til kampanjesiden. På sine blogger inspirerer og motiverer de sine lesere til å bli med i konkurransen.

Involverte
Bates United:
AD: Katja Krogh
Tekstforfatter: Lin Berge-Strømsheim
Digital produsent: Jan Thomas Pettersen/Bates Digital
Prosjektleder: Marianne Sørlie
Konsulent: Geir Modum
Fotograf: Renate Torseth

Kampanjeside:
Motti Motti: Lasse Eriksen Bjørseth, Ørjan Bruland, Thomas Skavhellen

Ansvarlig for bloggere: Thomas Moen, head of social media, Dist Creative

Ansvarlig hos Jordan: Julianne Olsen og Marianne Grøtte

Kommentarer

Jan Thomas Pettersen

Digital Produsent i Amfi Kreativ

5 år, 5 måneder siden

Det er jo MANGE med unik stil i vår bransje! Så det er bare å delta! Det er åpent for alle.

Jan Thomas Pettersen

Digital Produsent i Amfi Kreativ

5 år, 5 måneder siden

So nice, it posted twice.