– Kunnskapsløse eksperter fungerer

Arbeid av

Melange og Futatsu Industries lanserer kjendiskonsept med ny kjendis og julefilm for Melange. Nå lager Line Verndal skikkelig pepperkaker.

Melange fortsetter sitt reklamekonsept fra Futatsu Industries der kjente personer som Daniel Franck, Henriette Steenstrup og Atle Pettersen viser at de sliter på kjøkkenet.

I årets julefilm er det skuespiller og programleder Line Verndal («Himmelblå», «Limbo») som, på tross av ustødige ferdigheter på kjøkkenet, baker skikkelig sprø pepperkaker med Melange.

Treffer godt.
– Konseptet med kjendiser som byr på seg selv, er populært fordi innsikten om å være ekspert på noe, og kunnskapsløs på noe annet treffer godt. Konseptet har bred appell, scorer godt på sentrale effektparametere, og kommuniserer fordelene med Melange godt. Vi vet at flere flinke folk har lyst til å bidra på dette konseptet, og vi gleder oss til fortsettelsen. Det håper jeg også publikum gjør, sier Magnus Hansen, produktsjef for Melange.

Filmen er del av en større julekampanje fra Melange, hvor også Norges sprøeste pepperkake skal kåres. Navet i den digitale delen av julekampanjen er pepperkakegalleriet.no.

Du kan også se filmen på YouTube.

Filmene er utviklet av reklamebyrået Futatsu Industries med Trygve Sørli, Eva Grefstad Knudsen, Sonja Njølstad, Aris Theophilakis og Hågen Pettersen. Tangrystan ved produsent Gry Sætre og regissør Trond Fausa Aurvåg står bak produksjonen. Mediebyrå er Mindshare som også står bak den digitale delen av julekampanjen («Norges sprøeste pepperkake»). Apeland er involvert som PR-byrå. Ansvarlige hos Mills er Magnus Hansen og Lars Marius Lauten.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.