Opplagt bedre rømme

Arbeid av MK Norway

Q-Meieriene utfordrer hovedkonkurrenten igjen. Det lille meieriet har snudd rømmemarkedet på hodet med å lansere rømme på flaske.

Q-Meieriene hadde inntil august omkring 10 prosent andel av rømmemarkedet. Nå skal nye markedsandeler tas og selskapet har laget en rømmevariant beregnet på måltider som taco: Rømme på flaske er det lille meieriets siste oppfinnelse.

Om å konstatere det opplagte.
Nå har visningen av reklamefilmen «Stating the obvious» for rømme på flaske startet, en kampanje som vil gå utover høsten.

– Produktsfordelen er jo i seg selv like irriterende opplagt, som spotten. Ja for rømme på flaske er jo ikke er brød på flaske. En mer opplagt reklamefilm tror jeg aldri vi har laget, sier det kreative teamet Jon Hjørnevik og Doffen Trellevik, i MK Norway Reklamebyrå.

– Q-Meieriene er til for forbrukerne. Vår rolle er å lage løsninger som kanskje ikke endrer verden, men som gjør hverdagen litt enklere for folk flest. Skrukork på melken, målevindu, skrulokk på rømmen og nå rømme på flaske spesielt laget for taco er alle oppfinnelser som vi vet forbrukerne setter pris på, sier Kristine Skulstad, markedssjef i Q-Meieriene.

Du kan også se filmen på vår YouTube-kanal.

Team hos Q-meieriene:
Markedsdirektør Lise Godfrey
Markedssjef Kristine Skulstad
Produktsjef Siri Halvorsen

Hos MK Norway Reklamebyrå:
Kreatører; Jon Hjørnevik, Doffen Trellevik, Armando Zuniga
Prosjektleder: Meghan Beaton
Konsulent: Svein Roger Selle.

Produksjonsselskap: Fantefilm
Regissør Magnus Martens
Produsent Elle-Beth Lønnestad.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.